Garcia, Cesar:

kicsoda bob? 

Bob az igazi digitális bennszülött. Bárki, aki Bob előtt született, digitális bevándorló. E könyv elmondja, hogyan szólíthatod meg nehézkes, hervasztó felhangok nélkül. Belőled sohasem lesz bennszülött. De ebből a könyvből megtanulhatod nyelvüket.(Lord Maurice Saatchi)

a könyv tartalma 

BOB A FŐNÖK
Már nem a pénz az úr. Már nem a szponzorok dirigálnak. Többé nem a média irányít. A fogyasztó az úr. Nevezzük Bobnak.

BOB MULATNI AKAR
Bob a szórakoztató kultúra tartozéka. Bob kedvteléseket fogyaszt, és ha te nem adod meg neki, máshol fogja azokat keresni.

BOB ÉS AZ ÚJ REKLÁMMODELLEK
Világszerte új vállalatok és modellek tűntek fel, amelyek megértették Bobot, és kezdik megadni neki mindazt, amit keres.
Új kommunikációs módszerek jelentek meg és bizonyulnak eredményesnek.

BOB ÉS A MÉDIA
Az OTS-től az OTL-ig. A GRP-től a GRE-ig. Internet, mobiltelefonok és interaktivitás. A média jó, új, rossz és régi felhasználásai.

RANDIZZ BOBBAL!
Ez nehéz, de nem lehetetlen. Csak tudnod kell, mit szeret, és azt kell nyújtanod neki. Bizonyos követelményeknek persze meg kell felelni.

HÉT KULCS BOB MEGHÓDÍTÁSÁHOZ
Hét megoldás, amely megváltoztatja az üzleti kommunikáció fogalmait. Hét tanács ahhoz, hogyan lehetsz Bob világában valaki.

ÖT ÉLMÉNY BOBBAL
Öt kommunikációs eset, amelynél jelen voltam; néhány, amelynél szerettem volna ott lenni; és egy pár, amit szívesen megcsinálnék.

NEM MINDENKI AKAR BOBBAL FOGLALKOZNI
Nem mindenki tud Bobnak dolgozni. Az Új Reklám másfajta megközelítést kíván. Szakíts a régi struktúrákkal, módszerekkel, szerepekkel és mítoszokkal! S ami még fontosabb: ne ess a klasszikus bűnökbe!

BOB INTERJÚJA BOBBAL
Minden, amit szeretnél megkérdezni tőle, ha itt állna előtted. Az elmélet a kötöttségek ellen.

BOB ÉS AZ ÚJ, FELELŐS FOGYASZTÁS
Megváltozott a világ, és benne a mi szerepünk is. Kommunikációs szakemberekként olyan felelősséget viselünk, amely elől nem térhetünk ki régi kifogásokkal.